Prigovor/reklamacija korisnika javne usluge podnose se najkasnije do isteka roka dospijeća računa i to:

  1. pisanim putem na adresu davatelja javne usluge

  2. telefonski: 023/698-022 (radnim danom: 07:00-15:00)

  3. faksom: 023/698-018,

  4. e-mailom: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.


Davatelj javne usluge neće razmatrati prigovore/reklamacije na kojima nisu navedeni podaci o korisniku javne usluge, koje nisu potpisane od strane korisnika javne usluge i koje su podnesene nakon isteka roka dospijeća računa za koji se podnosi prigovor/reklamacija.


Imate pritužbu na naš rad ili rad naših djelatnika?

Pritužbe korisnika usluga na kvalitetu usluge primaju se pon-pet od 07:00 do 15:00 i to:

  1. pisanim putem na adresu: Kozlar 8, 23 251 Kolan

  2. telefonski upiti: 023/698-022

  3. faksom: 023/698-018,

  4. e-mailom: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

  5. osobno: ured (radnim danom 7:00 – 15:00)

Čistoća i održavanje Kolan d.o.o.

Kozlar 8, 23251 Kolan, Otok Pag, Hrvatska
Tel.: +385 (0)23 698 017 | Fax: +385 (0)23 698 018
Tel. računovodstvo: +385 (0)23 698 022
E-mail: info@ciok.hr | Web. www.ciok.hr
Radno vrijeme: od 07:00 - 15:00 sati

Ova web stranica koristi kolačiće

Za više informacija o kolačićima koje upotrebljavamo, te o načinu kontrole i konfiguriranja, posjetite našu stranicu politika kolačića. Ukoliko se slažete sa spremanjem kolačića na vaš uređaj odaberite PRIHVAĆAM.