Prigovor/reklamacija korisnika javne usluge podnose se najkasnije do isteka roka dospijeća računa i to:
-
pisanim putem na adresu davatelja javne usluge
-
telefonski: 023/698-022 (radnim danom: 07:00-15:00)
-
faksom: 023/698-018,
-
e-mailom: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Davatelj javne usluge neće razmatrati prigovore/reklamacije na kojima nisu navedeni podaci o korisniku javne usluge, koje nisu potpisane od strane korisnika javne usluge i koje su podnesene nakon isteka roka dospijeća računa za koji se podnosi prigovor/reklamacija.
Imate pritužbu na naš rad ili rad naših djelatnika?
Pritužbe korisnika usluga na kvalitetu usluge primaju se pon-pet od 07:00 do 15:00 i to:
-
pisanim putem na adresu: Kozlar 8, 23 251 Kolan
-
telefonski upiti: 023/698-022
-
faksom: 023/698-018,
-
e-mailom: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
-
osobno: ured (radnim danom 7:00 – 15:00)